SEO Hizmetleri

İşletmenizin arama sonuçlarında birinci sayfada gözükmesini istiyorsanız, size lazım olan tek şey Google ücretli reklamlarından sonra SEO’dur. SEO emektir, güvendir, başarıdır.

Uzun zamandır hizmet verdiğim sektörde, sadece SEO uzmanlığı değil aynı zamanda SEO eğitimleri de veriyorum. Bu yüzden SEO’yu biz uzmanlar gibi kimse daha iyi bilemez.

Bildiklerimle Sizi Google’da 1.Sayfaya Taşıyorum!

SEO hizmetim, benim ile çalışmayı düşünen her web site sahibini ilgilendiren bir çalışmadır. Çünkü SEO hizmeti, web sitenizi sizin belirlediğiniz kelimelerde arama sonuçlarında çıkmanıza olanak tanır. SEO hizmeti, deneyim ve tecrübe isteyen bir çalışmadır. Lütfen bu içeriği okumaya devam edin ve SEO ile ilgili her şeyi burada bulacaksınız.

Mustafa Işık, işletmeniz için profesyonel seo çalışmaları gerçekleştirir. Ama önce size, SEO nedir ve SEO nasıl yapılır bunla ilgili detaylı bilgi vermeme izin verin.

SEO Nedir?

SEO, İngilizce bir terim olan Search Engine Optimization‘dan alır kısaltmasını. Türkçe karşılığı olan Arama Motoru Optimizasyonu (AMO) sadece web sitenizi arama motorları için optimize etmenizi değil, aynı zamanda performans pazarlamayı da içerir. SEO uygulanan bir web sitesi, Google gibi büyük arama motorlarında olumlu karşılanır ve değerlendirmeler ile uygun konuma getirilir.

SEO uygulanan bir web sitesini arama motorlarının botları çok rahatlıkla okur ve anlar. Botlar sitenizi rahatlıkla anlamaya başladıktan sonra size uygun ve hak ettiğiniz konuma yükseltir veya alçaltırlar. Tüm bu süreç ve işlemlere SEO yapmak veya SEO optimizasyonu denir.

SEO’un bir çok sınıfı bulunur ama hepsinin ortak özelliği, web sitesine daha fazla ziyaretçi çekmektir.

SEO nedir nasıl kullanılır?

SEO nedir nasıl kullanılır diye arama yapan kullanıcılara önemli bir uyarı, SEO bir araç değildir sadece amaçtır. Bu amaç sitenize fazla ziyaretçi çekmektir. Ama yine de bir kaç SEO araçları bulunur, bunlar anahtar kelime ölçe ve değerlendirme araçları, rakip site analiz araçları, web sitenizde bulunan kritik seo hatalarını bulmanıza yardımcı olan bir kaç araç dışında otomatik bir seo aracı bulunmaz. SEO’yu kendiniz veya benim gibi SEO uzmanları (arama motoru optimizasyon uzmanı) yaparlar ve sizi başarıya ulaştır.

SEO Nasıl Yapılır?

SEO’un ne olduğunu az önce yukarıda açıkladım, bu başlıkta SEO nasıl yapılır gibi uzun olmayan bir açıklama yapmak istiyorum. Bir çok forum, blog siteleri ve SEO ajansların web sitesinde, SEO nasıl yapılır diye bir çok yazı okumuşsunuzdur ve hemen hemen hepsinde aynı şeyleri gördüğünüze bahse bile girebilirim. Çünkü insanlar düz mantıklıdır ve gördükleri her şeyi uygulamaya meyillidir. Hiç kimse acaba zarar verir mi?, bana yarar mı diye düşünmezler bile.

2008 yılından kalmış ne kadar çok Backlink, o kadar iyidir sıralamalarda yükseltir mantığı hala varlığını sürdürmektedir ne yazık ki!

Google SEO

Peki Mustafa kardeş, SEO nasıl yapılır diye soracak olursanız;

SEO tamamen web sitenizi ziyaret eden ziyaretçi için yapılan tüm işleri kapsar. Bu yüzden içeriğiniz güzel, kaliteli paylaşımlar yapıyorsanız, işinizi en iyi şekilde yansıtan cümleleri kullanıyorsanız siz SEO yapmış oluyorsunuz farkında değilsiniz.

Son 2 yıldır Google üzerinde çok şey değişti ve eski gelenekler neredeyse hiç kalmadı. Arama motoru optimizasyonu yaparken içerik odaklı ve ziyaretçi odaklı yaptığınız her işlem, Google tarafından destek görmektedir. Ben yaptığım her işte içeriğe önem veriyorum ve bu konuda Google beni hiç şaşırtmadı.

SEO yapmak ikiye ayrılır ve bunların ana amacı sitenin otoriter değerini arttırmak, ziyaretçiye olumlu içerikler sunmak için yapılır.

  1. Site İçi SEO
  2. Site Dışı SEO

1- Site İçi SEO Nasıl Yapılır?

Sayfa İçi SEO Optimizasyonu

Adı üstünde site içi seo, sitenizle alakalı sizin yaptığınız tüm işlemleri kapsar. Yazdığınız makalelerden, yüklediğiniz görsellere varıncaya kadar tüm işlemleri. Bunla ilgili geniş çaplı bir rehber hazırlamak istiyorum ama buna biraz zamana ihtiyacım olacak, çünkü çok geniş ve derinlemesine. Ama site içi seo’ya örnek vermek istiyorum. Bu örnek bir makale girişi yada blog yazdığınızı düşünelim ve buna site içi seo nasıl yapılır örnekleyelim.

Anahtar Kelime Belirleme

Site içi SEO çalışması yapmaya başlamadan önce size lazım olan ilk şey içerik yazacağınız en iyi anahtar kelimedir. Yazacağınız konuyu en iyi şekilde temsil eden ana anahtar kelimeyi belirlemelisiniz önce. Bunun için bir kaç ücretsiz ve ücretli anahtar kelime tespit etme araçları bulunur. Bu araçları başka bir konumda anlatmayı düşündüğüm için buraya site adreslerini yazmayı uygun görmedim.

Ana olarak belirlediğiniz anahtar kelimeyi belirledikten sonra buna en yakın olabilecek anahtar kelimeleri de belirlemelisiniz. Yani biz buna semantik seo diyoruz ama eş anlamlı odaklı da olmalısınız. Bunu bir ağaç gibi düşünebilirsiniz. Öncelikle gövdeyi belirlemeli daha sonrada dallarını. Gövdenin dalları şöyle olabilir, anahtar kelime nedir?, anahtar kelime nasıl seçilir?, anahtar kelime araçları vb. gibi kelimeleri çoğaltmalısınız. Buradaki en önemli unsur kesinlikle spam (gereksiz) olabilecek hareketlerden uzak durmalısınız. Çünkü içerik oluştururken okuyan insanı sıkmamalısınız.

Başlık

Makalede konu ile alakalı bir başlık belirlemek sizi başarıya ulaştıracaktır. Kısa ve makalenizi en iyi şekilde yansıtacak başlık belirlemek SEO yapmakta çok önemli bir etkendir. Çünkü Google h1 etiketine sahip olan başlığınıza göre içeriğinizi filtreler. Bu yüzden kaliteli olmasına özen göstermelisiniz.

Açıklama

Google aramalarda açıklamaları da ciddiye alır, çok uzun olmamak şartı ile içeriğiniz ile alakalı 160 karakteri geçmeyecek şekilde optimize etmelisiniz. Arama motoru optimizasyonu yaparken ikinci en önemli etken açıklamadır. Özgün içeriğinizi en iyi şekilde açıklayacak açıklamayı seçtiğinizden emin olmalısınız.

URL

Kısa ve insanların gözünü korkutmayacak şekilde olmasına özen gösterin. Örneğin bizim şuan ki bu sayfanın URL’si (https://www.mustafaisik.com.tr/seo-hizmetleri) bu insanlara konu ile alakalı bir fikir vermekle birlikte uzun değil ve konuyu direk anlatıyor. İnsanlara bu adresi gönderdiğimde seo-hizmetleri olduğunu anlayacak ve korkmayacaklardır tıklamaya. Bu yüzden buda SEO kriterlerinden bir tanesidir dikkat edilmesi gereklidir.

Görüntüler

İçeriğinize özen gösterdiğiniz gibi bu içerikte kullanılacak görseller içinde o derece özen göstermelisiniz. Özgün, sayfa bütünlüğünü bozmayan, göz yormayan ve küçük boyutlara sahip görseller kullanmalısınız. Bir fotoğrafta boyut çok büyükse, sayfa açılış hızları yavaşlayacağı için ziyaretçileriniz hemen sitenizi terk edebilirler. Bu terk ediliş sonrası sitenizin hemen çıkma oranı düşecek ve Google sıralamalarında (Serp) gerilemeye başlayacaksınız. Bu yüzden görsellerinizin boyutlarını kesinlikle küçültmeyi unutmayın. Ayrıca makale başlığınıza yakın görüntü isimleri verin.

Örneğin bu konu başlığımız SEO nasıl yapılır olarak düşünürsek, makaleye yükleyeceğim görselinde ismi ” seo-nasil-yapilir.jpg ” olmalıdır. Çünkü arama motorlarının botları görsellerimin isimlerini okuduğu için yazdığım makale ile ilişkilendirecek ve benim sıralamamı ona göre belirleyeceklerdir.

İçerik

Google’in gözünde içerik kraldır! bunun nedeni kendisinin yeni bilgilere aç olması ve insanlara yenilikleri sunmaya hedeflemesidir. Bu yüzden yazacağınız içeriğin özgün olmasına özen göstermek zorundasınız çünkü başarı özgünlükten geçmektedir. Kopyalama ve yapıştırma mantığı kimseye bir şey kazandırmaz. İçerikler uzunlukları ile ilgili çok saçma muhabbetler duyabilirsiniz. Bir içeriğin en az 300 kelimeden oluşması gibi! böyle bir kural ne yazar nede uygulanır. İçerikler ihtiyaç duyulabilecek şekilde oluşturulmalıdır. Mesela siz yaptığınız işi en iyi şekilde 100 kelimede anlatıyorsanız, 100 kelime bile bir içeriğe yeter.

İçerik en az kaç kelime olmalı?

İçerik yazmadan önce aranma durumu, rakip analizleri vb. işlemler yapmalı ve buna göre anahtar kelimeler üretmelisiniz. Eğer rekabet durumu yok denilecek kadar azsa 100 kelimelik bir içerik bile sizi ilk sıraya çıkartabilir. Ama rekabet oranı çok yüksekse 3000 kelimelik geniş kapsamlı bir içerik yazmalısınız tabii ki. Yani siz işinizi en iyi bilensiniz ve bu sayı sizin işinizi en iyi şekilde anlatmanız ile eş değere sahiptir. En az 300 kelime olmalı diyen SEO uzmanlarına itibar etmeyiniz. SEO mantık işidir unutmayın. Mantığınıza yatan şeyleri yapın. Eğer bu konuda daha fazla bilgi almak yada benimle bu konuyu tartışmak isterseniz sizi iletişim sayfama davet etmek istiyorum.

İçerik yazarken sadece kelimelere değil, anlam bütünlüğüne de önem vermelisinizdir. Anlamsız cümleden kaçının, kafa karıştırmayın ve yalın olun. Böylelikle içeriği okuyan insanlara vermek istediğiniz mesajları rahatlıkla verebilirsiniz.

Bağlantılar

Yazdığınız içerikte bir başka konuya link vermelisiniz. İçeriğinizde başka bir konuyu anlatmaya başladığınızda insanlar o konuyu merak edebilir. Bu yüzden diğer konuyu en iyi yansıtan kelimeye link vermelisiniz. Bu hareket hem ziyaretçileriniz tarafından hem de Google tarafından olumlu karşılanır. Unutmayın bağlantı vermek iyidir ve bunu en iyi şekilde kullanmalısınız.

Bağlantı vermenin de bir kuralı vardır.

İnsanlara direk link gösterip linki tıklayın dememelisiniz. Bu genelde insanların kafasını karıştırır ama ” şu konuyu okumak için burayı tıklayın ” demeli ve parantez içindeki cümleye tıklanabilir link vermelisiniz. Yada diğer konunun anahtar kelimesi içeriğinizde geçiyorsa ona da link verebilirsiniz. Site içi link vermek başlı başına sayfa içi seo çalışmasıdır.


Sayfa içi SEO’ya örnek olarak size sadece bir makalede olması gerekenleri anlattım, buna hız optimizasyonu, gereksiz kod silimi, sosyal medya entegrasyonları, tasarımsal iyileştirmeler daha bir sürü şeyi kapsıyor. Bu yüzden sayfa içi seo işlemleri işlemin %60’ini kapsar ve kesinlikle her sitenin bunu yapması veya yaptırması gereklidir. Sonuçta bir SEO başarısı olacaksa ortada bu sayfa içi seo’dan geçer.

2 – Site Dışı SEO Nasıl Yapılır?

Sayfa Dışı SEO Optimizasyonu

Sayfa dışı seo çalışmaları, sayfa içine göre farklılık gösterir. Sayfa dışı yapılan anlamına gelir ve sitenizin içinde değil dışında yapılan tüm işlemleri kapsar. Ana hedefi sizi bu yolda bir marka haline getirmektir ve insanların karşısına sitenizi çıkartmaktır. Site dışına örnek yaygın olarak kullanılan Backlink işlemidir. Backlink (geri bağlantı) farklı bir siteden sizin siteye verilen bağlantılara verilen bir isimdir. Aslında bu işe girişen bir insanın ilk başlarda tek bildiği şey backlink almaktır ve bunu öğrenen herkes nedense biyografilerine SEO uzmanı yazarlar. Bunu hiç anlamış değilim gerçekten!

Backlink Dış SEO İçin Gerekli mi?

Aslında bu Backlink için bir başlık açmayacaktım ama kafa karışıklığı olmaması adına son anda fikrim değişti. Backlink siteniz için satın aldığınız yada ücretsiz şekilde temin ettiğiniz farklı sitelerden sayfanıza verilen bağlantılardır. Örneğin bu cümledeki Backlink kelimesini tıklarsanız Wikipedia sayfasına gider. Bu o sayfaya verdiğim bir geri bağlantıdır. Bundan yıllar yıllar önce Google algoritmalarında bir değişiklik oldu ve bu yöntemin değeri yıllar içinde düştü. Artık ne kadar çok backlink alırsanız, o kadar çok sıralamalarda iyi konuma gelmeyecek kadar değersizleşti. Google buna neden eskisi kadar önem vermediğini size söylediğimde hadi be bile diyebilirsiniz. Yeni bir site açtığınızda önceden, yüzlerce veya binlerce backlink aldığınızda ilk sayfaya yükseliyordunuz ve Google bunun suiistimal edildiğini fark ettiğinde kademeli olarak bunu kaldırdı.

Backlink hala eskisi kadar olmasa da geçerliliğini koruyor ama hala insanlar deli gibi backlink alıyor. Backlink almanın da bir üslubu vardır;

  1. Backlink aldığınız site size devamlı ziyaretçi göndermeli
  2. Günlük ziyaretçiniz 15.000 tekil kullanıcıdan azsa 20 taneden fazla alınmamalı
  3. Otoriter sitelerden alınmalı
  4. Backlink alınacak sayfada çok fazla dış link bulunmamalı
  5. SPAM yayan sitelerden alınmasını bırak hızla uzaklaşılmalı

Yani hazır Backlink paketlerinden uzak durmak için binlerce deneniz varken, kesinlikle ve kesinlikle paket satın almalısınız. Eğer Backlink çalışması yaptırmayı düşünürseniz benim ile iletişime geçebilirsiniz. Böylelikle size özel bir araştırma yaparak nerelerden alabileceğinizi söyleyebilir veya bu konuda bir hizmet verebilirim.

Markalaşma Çalışmaları

Yerel olarak haber sitelerinden sizi tanıtmasını isteyebilirsiniz, bu o bölgede haber okurlarına sizin firmanız veya web siteniz ile bilgiler vereceği için zaman içerisinde bir marka haline gelebilirsiniz. Bu sadece markalaşma çalışmalarına bir örnektir. Bu gibi çalışmalar sayfa dışı seo çalışmasına girmektedir.

Sosyal Medya Tanıtımları

Web sitenizi sosyal medya platformlarında tanıtmak sayfa dışı seo’ya en güzel örnektir. İnsanlar Facebook, Instagram gibi platformlarda sizi bulur, beğenir, yorum yapar veya web sitenizi ziyaret ederler. Bu gibi etkileşimi yüksek çalışmaları kesinlikle yapmakta fayda olduğunu düşünüyor ve verdiğim tüm hizmetlerde titizlikle uyguluyorum.

Google Harita veya Google İşletmem Tanıtımları

Google My Business uygulaması ile işletmenizi yerel olarak tanıtmanız mümkün. Sonuçta SEO web siteniz için yaptığınız olumlu tüm işlemleri kapsayan bir çalışmadır. Bu yüzden Google İşletmemi kullanmanız sitenize potansiyel müşteri veya ziyaretçi getireceği için sayfa dışı otoriter değerinizi arttıracaktır. Harita optimizasyonunu doğru şekilde yaptığınızda eğer dışarıya servisiniz yoksa yada hizmet vermiyorsanız insanlar sizi harita üzerinden bulacak, telefon edecek, konum isteyecek yada web sitenizi ziyaret edeceklerdir.


Yukarıda bahsettiğim sayfa dışı seo çalışması sadece bununla kalmıyor daha bir çok çalışmaları kapsıyor ama bunları ayrı bir konuda detaylıca bahsetmek istiyorum. Bu yüzden 4 tane örnek vererek ve çalışma sisteminden bahsettim. Bu örneklemeler ile sizde seo nasıl yapılır rahatlıkla ve kısa sürede öğrenebilirsiniz.

SEO Uzmanı

SEO Danışmanı SEO Uzmanı

SEO uzmanı, arama motorlarının mantığını çözmüş, her değişen algoritmaları çabucak müşterilerinin web sitelerine entegre edebilen, Google’ın bir siteyi indekslerken nelere dikkat ettiğini bilen insanlara denir. Sadece Backlink alma tekniği ile iş yapmaya çalışan, arama oranı aylık 100’u bile geçmeyen kelimelerde site çıkartan insanlara SEO uzmanı unvanı verilmez. Hele hele daha ergenliğini tamamlamamış, sadece okuduğu iki üç makale ile hizmet verenlere hiç denmez. Birde utanmadan bunlar Google SEO Uzmanı olarak kendini lanse etmezler mi bitiyorum abi ya! Yahu Mustafa bu ne sinir bu ne hiddet ne bu celal diyebilirsiniz ama inanın bu gibi insanlar yüzüne, İnternet bu kadar saçma bir yere doğru ilerliyor.

SEO uzmanı; Türkiye Cumhuriyet’in belirttiği kanun çerçevesinde iş yapan, Devletine vergisini ödeyen, müşterisini hiç bir şekilde mağdur etmeyen, sorunu olana çözüm üreten, bilgisini her alanda konuşturabilen insana denir.

Aman Dikkat Edin!

Eğer bir ” SEO Uzmanı ” rekabeti olan bir kelimeye komik rakamlar söylüyorsa. Örneğin haber kelimesinde size aylık 100 ₺ gibi rakam söylüyorsa, sizi dinlemeden direk fiyat veriyorsa, hele hele size ” ya abi merak etme birinci sırada olacaksın ” diyorsa o insana kesinlikle itibar bile etmeyin.

SEO Hizmeti

Buraya kadar SEO nedir ve nasıl yapılır size anlatmaya çalıştım şimdi gelelim öğrendiğiniz bir şeyi satın almasına. Eğer buraya kadar okudu iseniz, bilgi ve tecrübelerime dair bir izlenim elde etmiş olmalısınız. Buradan sonrası tamamen verdiğim hizmeti anlatmaktadır. Eğer konuya sadece öğrenmek için girdi iseniz, buradan ötesi sizin ilginize girmeyebilir.

2013 yılında sektöre giriş yaptığımda insanlar daha SEO’un ne olduğunu bilmiyorlardı. Hatta günümüzde olduğu gibi CEO’muzun diye soranlar vardı. Aradan geçen yıllarda bir çok projede aktif görev almakla birlikte günümüzde Gaziantep şehrinde bulunan bir web tasarım ve SEO ajansım bulunmaktadır. Yani bu işi resmi boyutta yapmakla birlikte bir birinden değerli markalara da danışmanlık hizmeti vermekteyim.

Benim ile iş yapmaya başladığınız andan itibaren diğer uzmanlara göre farkımı anlayacaksınız. Çünkü ben işe sadece para gözü ile değil, müşteri müşteri getirir prensibi ile başlarım. Sonuç odaklı ve kendi geliştirdiğim özel tekniklerle yolun sonundaki başarıya odaklanırım.

Tabi bunun içi bir çok yol haritam bulunur ama size iş sürecimden bahsetmek istiyorum.

  1. Web sitenizi tamamen analiz ederim. Bu hız optimizasyondan, daha önce aldığınız geri bağlantılara varıncaya kadarki büyük bir analizdir. Ortalama üç iş günü süren bu analiz sonucunda bir yol haritası çıkartırım.
  2. Analiz sonucunda ortaya çıkan anahtar kelimelere göre sizin rakiplerinizi bulurum. Daha sonra onların marka büyüklüğünden, pazar payına kadar sizin siteniz gibi onlarında analiz ederim. Bu onların önüne geçmemizi hatta onlara tur farkı atmamıza da yardımcı olur.
  3. Sitenizdeki tüm sayfaların burada sayfa sayılarının bir önemi yoktur ve hepsini baştan aşağıya tekrardan elden geçiririm. Başlıklar, açıklamalar, anahtar kelimeler, bağlantılar daha bir çok önemli işlemleri gerçekleştiririm.
  4. Sitenizin otoriter değerini arttırmak, pazarda adınızı duyurmak, site dışı gerekli tüm pazarlama işlemlerini gerçekleştiririm. Böylelikle yaptığım işin sonucunu en erken sürede almanız için yüksek performans göstermeye gayret ederim.
  5. Şeffaf raporlama ile size arama motoru optimizasyonu için gerekli tüm raporları aylık bülten olarak sunarım.
  6. Tüm bu işlemleri döngüye girmiş gibi tekrarlarım.

Eğer, Mustafa seninle çalışmayı düşünüyorum bana detaylı bilgi verir misin? derseniz aşağıdaki iletişim formunu doldurmanız yeterli olacaktır. Böylelikle size erkenden ulaşabilirim.

SEO Fiyatı

SEO için sabit bir ücretim bulunmamaktadır. Ben arama motoru optimizasyonu üzerine fiyat vermeden önce sitenizin durumunu, sıralamalardaki pozisyonu gibi onlarca kriteri göz önünde bulundurarak fiyat vermekteyim. Eğer bu şekilde değil de bir paket olarak satın almak isterseniz burada zararlı çıkan siz olursunuz. Çünkü ucuz etin yahnisi olmaz, ya midenizi bozar yada ağzınızın tadını kaçırır. Hiç bir şeyin paketi size başarı kazandırmaz diye düşünüyorum.

SEO Paketleri Güvenli mi?

Bu SEO paketleri satan insanları öfkelendirecek ama gerçekten hazır paketler sitenize fayda çok zarar verecektir. Çünkü böyle paketler satan insanlar genelde devamlı aynı web siteleri kullandıkları için, sayfalarda yüzlerce hatta binlerce geri bağlantılar bulunur. Bir süre sonra Google bu bağlantılar fişler ve oradan gelen bağlantıları spam olarak algılar. Böyle bir durumda sizin sitenizde çok fazla spam geri bağlantı alacağı için sizin de Google arama sonuçlarında gerilemeye başlarsınız. Aynı zamanda son günlerde sıkça rastladığım bir olayda otomatik şekilde bu bağlantıların alınması. Yani aldığınız SEO paketi dakikalar içinde hazır olan sitelere gönderiliyor ve birden yüksek sayıda spam yüzüne siteniz sıralamalarda gerilemeye başlıyor.

Böyle bir durumda başarıdan çok, büyük bir başarısızlık sizi bekliyor olacak ve sitenizin tekrar ayaklanması aylar alacak. Çünkü bu Backlinkleri, paketi satan insan geri silemediği için haliyle Google bağlantı ret etme aracını kullanmak zorundasın ve buda sıralamanızın büyük bir hızla kaybetmenize neden olacaktır.

SEO Hizmeti İle Sıkça Sorulan Sorular

SEO Nedir?

SEO, arama motorlarında görünürlüğünüzü arttırmak için yapılan tamamen kullanıcı odaklı gerçekleştirilen çalışmaları kapsar. Site içi ve site dışı olmak üzere ayrılan SEO, kullanıcının site içerisinde kullanım deneyimini arttırmayı hedefleyen tüm işleri kapsar.

Bir SEO Hizmetine İhtiyacım Var mı?

Eğer mevcut müşterilerinizden hariç internet üzerinde bir müşteri portföyü oluşturmak istiyorsanız yada web siteniz üzerinden vereceğiniz mesajları daha fazla insana ulaştırmak istiyorsanız SEO yaptırmanızda büyük önem verdir. Eğer yukarıdaki kriterlerinden birisine sahipseniz SEO yaptırmak sizin için ideal olacaktır.

Seo Dostu İçerik Nasıl Yapılır?

Sayfa içinde bulunan sayfa içi SEO optimizasyonu konu başlığında örnek bir içerik oluşturma ile ilgili değerli bilgiler verdiğimi düşünüyorum. Okumakta fayda var ve emin olun doğru yapıldığında başarı kaçınılmaz olacaktır.

SEO Nasıl Yapılır?

SEO çalışmalarına başlarken ilk önce sitenin tüm analizleri yapılmalıdır. Bu analizler doğrultusunda site için bir yol haritası çıkartılır. İç SEO ve Dış SEO olmak üzere ikiye ayrılır ve başarı sağlamak için tüm süreç titizlikle yürütülmelidir.

SEO Nasıl Okunur?

SEO, Türkçeye karşılığı arama motoru optimizasyonudur ama SEO’yu okurken ” Esio, Esiyo ” olarak da okunur.

Kendi SEO Çalışmamı Yapabilir miyim?

Evet yapabilirsiniz. Öncelikle SEO eğitimlerimi satın alabilir yada ücretsiz yayınladığım SEO eğitim videolarım ile sizde kendi stratejinizi oluşturabilirsiniz.

İletişim Bilgilerim

Zeytinli Mahallesi 79039 Nolu Sokak No:6 Kat:2
Gaziantep, Şehitkamil 27510
Türkiye
Pazartesi
09:00 – 21:00
Salı
09:00 – 21:00
Çarşamba
09:00 – 21:00
Perşembe
09:00 – 21:00
Cuma
09:00 – 21:00
Cumartesi
09:00 – 21:00
Pazar
Kapalı